FAQ

Apmaksa un piegāde

Mūsu kompānijas politika - nekādas minimālas pasūtījuma summas.
Pasūtījumi, kas ir saņemti līdz 17:00 pēc vietējā laika, tiek apstrādāti divu darbadienu laikā, sākot no maksājuma autorizācijas brīža. Lūdzu pievērsiet uzmanību, ka dažos gadījumos, piemēram, svētku un lielu izpārdošanu laikā, var būt neliels aizkavējums apstrādes laikā. Jūsu pirkums mums ir svarīgs, un mēs pieliksim visas pūles, lai apstrādātu Jūsu pasūtījumu pēc iespējas ātrāk.
Apmaksāt pirkumu mūsu majaslapā Jūs varat internetbankās Swedbank, Citadele, ar kredītkartītēm VISA, MASTERCARD, AMERICAN EXPRESS, bankas pārskaitījumu, cashback ballēm un dāvanu kartēm.

Sīkāk par piegādes maksu Jūs varat uzzināt šajā mājaslapā.

Mēs piedāvājam plašu piegādes veidu izvēli: Pasūtījumu saņemšana Diamond Sky ofisā, Omniva, Express Pasts, Latvijas Pasts, Statoil, Velokurjers.
Pateicoties sistēmas 3d Secure palaišanai, Jūs varat veikt drošus pirkumus internetā ar Jūsu debetkartes palīdzību, un pirkumi ar Jūsu kredītkarti kļuva vēl drošāki! Tehnoloģija tika izstrādāta maksājumu sistēmai Visa ar mērķi uzlabot internetmaksājumu drošību Verified by Visa (VbV) pakalpojuma ietvaros
Atkarībā no izvēlas tipa, piegāde var aizņemt no 2 līdz 5 dienām visā Latvijas teritorijā un no 3 līdz 14 dienām starptautiskas piegādes gadījumā.
Mēs piedāvājam piegādi visās pasaules valstīs. Piegādes standartcena sākas no 7 eiro + 2 eiro par katru papildus rotaslietu.

Garantija un atgriešana

Pamanot izstrādājumam ražošanas brāķi, kas tika iegūts pie mums, jūs varat paziņot rakstiskā veidā par atgriešanas nepieciešamību divu nedēļu laikā(14 kalendāru dienas), un izsūtīt izstrādājumu apmaiņai vai tā pirkšanas cenas kompensācijai. Izstrādājuma piegādes vērtību no pasūtītāja līdz mums apmaksā pircējs. Mēs veicam ļoti rūpīgu bižutērijas kvalitātes kontroli no tās ražošanas brīža līdz tās nonākšanai mūsu noliktavā, tām papildinājumā izstrādājuma kavalitāte atkārtoti tiek pārbaudīta Jūsu pasūtījuma izveidošanas procesā, kas praktiski izslēdz iespēju, saņemt nekvalitatīvu izstrādājumu.
Jūs varēsiet saņemt naudu par atgriezto preci 30 dienu gadījumā no brīža, kad uzrakstīsiet iesniegumu par atgriešanu un argriezīsiet pašu preci.

Vispārējie Jautājumi

Visas fotogrāfijas tika izveidotas, profesionālā studijā fotogrāfējot īstas rotaslietas. Īstenībā izstrādājumi dzīvē izskatās daudz labāk nekā fotogrāfijās. Mūsu birojā ir pieejami reklāmas stendi, kur Jūs varat uzlaikot jebkurus izstrādājumus, kas ieinteresējs Jūs, un pārliecināties paši par to kvalitāti.
Bižutērija ir izveidota no bižutērijas sakausējuma uz misiņa bāzes, zelta pārklājums veikts pec galvaniskās metodes. Izstrādājot bižutēriju, nav izmantots niķelis, rotaslietas ir hipoalergēnas.
Diamond Sky bižutērija ir kvalitatīvāka nekā tā, kuru Jūs varat nopirkt parastos veikalos. Katrai rotaslietai ir trīskāršs dargmetāla pārklajums, katrā kartā pa 0.3 mikroniem ar papildus pallādija kārtu iekšpusē. Tam papildus, katrs priekšmets ir pārbaudījis mūsu kvalitātes kontroles dienests, kas novērš praktiski jebkādu brāķa vai sliktas kvalitātes iespēju.
Jā, zelts ir īsts, runa ir par galvanisko zelta uzklāšānu uz izstrādājuma virsmas. Katram mūsu izstrādājumam ir trīskāršs pārklājums, katra kārta pa 0.3 Mikroniem . Šāda pārklājuma tehnoloģija ir labāka industrijā.
Visi kuloni mūsu veikalā tiek piedāvāti ar ķēdīti, ar precīzu norādījumu par tās garumu un materiālu, no kura tā ir izgatavota.

Jautājumi pasūtījuma sakarā

Veikt pirkumus Diamondsky ir vienkārši un droši. Pasūtījuma izvietošanai ir jāveic dažus vienkāršus soļus: Izvēlaties preci, kuru gribat iegādāties, un uzspiediet spiedpogu GROZS preces kartītes lapaspusē. Pēc šīs darbības pārejiet grozā un sekojiet tālākiem soļiem.
Ja Jūs dodat priekšroku izvietot pasūtījumu pa telefonu, lūdzu sazinieties ar  mums pa telefonu: 25604040 darba dienās no 11: 00 līdz 17: 00 un mūsu atbalsta dienests palīdzēs Jums noformēt pasūtījumu.
Gadījumā, ja Jums radās problēmas ar pasūtījuma noformēšanu, lūdzu sazinieties ar mums pa telefonu: 25604040 darba dienās no 11: 00 līdz 17: 00.
Gribat veikt izmaiņas savā pasūtījumā? Mēs būsim priecīgi Jums palīdzēt! Jums ir 72 stundas, lai veiktu izmaiņas vai atceltu savu pasūtījumu, ja tas jau tika izvietots. Bet, ja Jūs izvēlējāties Pašizvešanu no mūsu veikala kā piegādes veidu, Jums ir tikai 24 stundas, lai veiktu izmaiņas vai atceltu savu pasūtījumu.
Ja Jūs neesat saņēmuši sava pasūtījuma apstiprinājumu, iespējams, vēstule ar apstiprinājumu nonāca jūsu pasta klienta SPAM nodalījumā. Gadījumā, ja vēstules tur nav, sazinieties ar mūsu atbalsta dienestu pa telefonu: 25604040 vai epastā: info@diamondsky.lv